Opettaja

Elizabeth Ren: Laulun maisteri. Koloratuurisopraano, diplomi-oopperalaulaja, diplomi-laulunopettaja, laulun lehtori, laulupedagogi. Pianonsoiton maisteri. Diplomi-pianisti, diplomi-pianonsoiton opettaja, pianonsoiton lehtori, pianopedagogi.

Yksityinen Elizabeth Musiikkikoulu tarjoaa ammattitaitoista ja korkealaatuista laulun- sekä pianonsoiton opetusta musiikin harrastajille, lapsille ja aikuisille. Oppilas saa yksilöllistä opetusta, jossa luodaan välineitä omalle musiikilliselle ilmaisulle.

Lehtori Elizabeth Ren on saanut korkeatasoista koulutusta Suomessa sekä Saksassa.

Hän on suorittanut pianonsoiton maisterin tutkinnon (sisältäen pianopedagogian) Mannheimin musiikkiyliopistossa Saksassa. Hän on antanut pianokonsertteja Japanissa, Englannissa, Ranskassa, Saksassa ja Yhdysvalloissa. Hän on myös opettanut pianonsoittoa konservatoriossa Saksassa lehtorina. Lisäksi hänellä on yli 20 vuoden pianonsoiton opetuskokemus aloittelijoiden ja edistyneiden yksityisopetuksessa.

Elizabeth Ren on opiskellut pianonsoittoa sekä laulua hyvin nuoresta iästä alkaen. Pianonsoiton ohella laulaminen on aina ollut hänen intohimonsa. Koska hän osoitti lahjakkuutta laulamisessa Saksassa, koloratuurisopraano Elizabeth Ren pääsi Mannheimin musiikkiyliopistoon Saksaan jossa jatkoi laulun opintojaan. Hän on suorittanut toisen tutkintonsa, laulun maisterin tutkinnon (sisältäen laulupedagogian) erinomaisin arvosanoin Mannheimin musiikkiyliopistossa Saksassa. Hän on antanut laulukonsertteja sekä esiintynyt oopperoissa Japanissa, Englannissa, Ranskassa, Saksassa ja Yhdysvalloissa. Hän on myös opettanut laulua konservatoriossa Saksassa lehtorina. Lisäksi hänellä on yli 20 vuoden klassinen sekä pop/jazz laulunopetuskokemus aloittelijoiden ja edistyneiden yksityisopetuksessa.

Opettajana Elizabeth Ren on taitava, rento ja kannustava, ja hän luo rennon sekä iloisen oppimisen ilmapiirin.